Wednesday, March 25, 2015

Импресионизъм в рекламата

Тази забавна реклама показва неочаквани страни на известни произведения на изкуството – такива, които са напълно различни, докато носите очила. Рекламната агенция Y&R: Paris е създала тази серия за френските оптики Keloptic. В нея можете да видите как правилните очила фокусират размазаните изображения на импресионистичните творби.


Кампанията включва картини на Ван Гог, Клод Моне и Жорж Сьора. Видимите следи от четката и акцента върху светлината са водещи характеристики в изкуството през 19те век и това често кара картините да изглеждат размазни и неясни. Но, в печатната реклама, очилата на Keloptic трансформират произведенията. Лещите, държани пред платната им придават реалистичността на снимка.
Посланието на тази печатна реклама е ясно и е допълнително подчертано от слогана: „Превръщаме импресионизма в хиперреализъм“.

No comments:

Post a Comment